Система автоматизації ресторану/магазину «RecOrder»

Система «RecOrder» – це програмно-апаратний комплекс для автоматизації роздрібної торгівлі і ресторанного бізнесу.

Програма «Клієнт RecOrder» у комплекті з комп’ютерний-касовим обладнанням (POS-термінал, ЕККР, принтер і т.п.) є робоче місце оператора, касира або офіціанта (FrontOffice) ресторану, як з традиційною формою обслуговування, так і ресторану швидкого харчування (фаст-фуда), а також магазину с традиційною формою обслуговування, так і маркета.

Особливість даної програми – можливість швидкого набору замовлення і розрахунку клієнта (у декілька дотиків до сенсорної панелі екрану). Також передбачена можливість роботи з клавіатури і мишки.

Система «RecOrder» дозволяє організувати оперативний розрахунок клієнтів і забезпечити стиковку з будь-яким обліковим програмним забезпеченням (BackOffice).

База даних програми і системи в цілому побудована на реляційній системі управління базами даних (СУБД) Firebird (FirebirdSQL), що дає можливість автоматизувати торгову точку будь-якого об’єму і складності.

Система «RecOrder» включає компоненти: програма «Клієнт RecOrder», програма «Конфігуратор RecOrder», бібліотека «OLE Сервер RecOrder».

RecOrder
RecOrder
RecOrder
RecOrder

Основні можливості програми «Клієнт RecOrder»

Облік замовлень клієнтів (для ресторану).

Швидке введення замовлення з візуальним переглядом всього меню, а також за кодом або штрих-кодом.

Можливість застосування модифікаторів артикулів.

Ділення меню на категорії, можливість підключення картинок блюд для поліпшення візуального сприйняття.

Використання схеми закладу (зали, столики) в графічному вигляді для роботи із замовленнями (для ресторану).

Резервування столиків (для ресторану).

Використання гостьових номерків для ідентифікації замовлень (для фаст-фуда).

Розрахунок клієнта по декількох видах оплат (готівка, кредит, чек, картка).

Нарахування автоматичних знижок/надбавок на все замовлення і на окремі його позиції по різних критеріях (сума замовлення, сума по позиції, кількість товару, день тижня, час, число, місяць і т.п.).

Різні способи ідентифікації користувачів (введення пароля, картки з магнітною смугою, картки з RFID-міткою, картки зі штрих-кодом).

Нарахування знижок/надбавок за дисконтними картками.

Нарахування ручних знижок/надбавок.

Підтримка складених штріх-кодов з вбудованою вагою або кількістю.

Розмежування прав доступу до окремих режимів програми.

Фіксація всіх дій користувачів з програмою.

Реалізований механізм відкладених чеків (для фаст-фуда/магазина).

Друк рахунку (для ресторану).

Друк на виконання заявки в розрізі різних підрозділів (кухня, цех, бар).

Друк фіскального і(або) нефіскального чеків на фіскальному реєстраторі і(або) чековому принтері в розрізі різних підприємств.

Друк різних звітів.